+48 56 655 33 53 biuro@studioreklamy.com

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY

Wbrew społecznemu przekonaniu o tym, iż agencja reklamy przede wszystkim pała się projektowaniem graficznym i planowaniem kampanii marketingowych, pragniemy poinformować, iż nasza agencja posiada dużo szerszą ofertę w tym temacie…

PRODUKUJEMY

Produkcja jest ważną gałęzią naszej działalności; min. produkcja reklam, druków, gadżetów reklamowych czy też produktów wystawienniczych

DOWOZIMY

Każdy zamówiony lub wykonany produkt możemy wysłać do Państwa własnym transportem lub zlecić przewóz wyspecjalizowanej firmie spedycyjnej

DORADZAMY

Jeżeli jesteś zainteresowany wykonaniem zamówienia, nasz doświadczony zespół doradzi Ci bezpłatnie jak przeprowadzić cały proces

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG

ZGRANY ZESPÓŁ TO KLUCZ DO SUKCESU

Udało nam się stworzyć zespół specjalistów, który posiada zamiłowanie do swojej pracy. Pozwala to nam zagwarantować wysoką jakość usług. Działamy w oparciu o kompetencje marketingowe osób zarządzających, kreatywność plastyków oraz skrupulatność naszych pracowników reklamy, doświadczonych i dbających przede wszystkim o skrupulatne wykonanie zamówionego produktu.

 

TWORZYMY COŚ WIĘCEJ NIŻ TYLKO DESIGN

Reklama jako środek komunikacji musi być skuteczna. Aby taka była, musi być perfekcyjnie zaprojektowana. Zlecone projekty graficzne są także naszą mocną stroną. Nie uznajemy szablonowych rozwiązań. Recepta na sukces to pomysł i zaangażowanie w jego realizację. Chcemy intrygować i w tym celu nie boimy się operować obrazami. Projekty muszą mieć duszę…

Zobacz portfolio

WYCENY

Wbrew społecznemu przekonaniu o tym, iż agencja reklamy przede wszystkim pała się projektowaniem graficznym i planowaniem kampanii marketingowych, pragniemy poinformować, iż nasza agencja posiada dużo szerszą ofertę w tym temacie…

PROCES: OD KONTAKTU DO REALIZACJI

Bywa, że nasi klienci, choć są specjalistami własnych branż, niewiele wiedzą na temat procesu związanego z powstawaniem kampani reklamowej, a nawet na temat samego procesu projektowego. Nie znają również terminologii, którą posługują się studia i agencje reklamowe co może w niezawiniony sposób utrudnić nawiązywanie współpracy czy też zwykłą, obustronną  komunikację. Aby przybliżyć nieco i ocieplić ten klimat, przedstawiamy kilka z terminów używanych na codzień w naszej pracy oraz nazwy poszczególnych etapów powstawania projektu, wizalizacji czy też kampanii.

KREACJA WIZERUNKU

Aby stworzyć „odpowiedni” wizerunek osoby lub firmy, staramy się tak kierować postawą danego człowieka, aby była ona zgodna z oczekiwaniami odbiorców.  Najlepiej aby taka postawa nie tylko podobała się odbiorcom ale była też etyczna w samym procesie kształtowania jej przez media.  Kreacja wizerunku  to świadome działanie podobne do pewnego rodzaju autoprezentacji. Służy przedstawieniu innym nas samych/naszego podmiotu w taki sposób, by postrzegali nas tak jak tego chcemy.  Wizerunek nie zależy bezpośrednio od nas lecz od wrażenia, jakie budzimy w umysłach odbiorców. Zależy więc od postrzegania (percepcji) innych, od ich możliwości postrzegania i oceny, wrażliwości na różnego rodzaju bodźce, które odbierają.

TARGET

Określenie Target pochodzi z j. ang. (target group) i dotyczy bezpośrednio grupy docelowej, do której skierowany jest komunikat reklamowy lub produkt. Generalnie chodzi o to aby odpowiedzieć sobie jakim kryteriom ma odpowiadać grupa, która docelowo mnie interesuje. Definiujemy takie grupy pod względem psychograficznym lub społeczno­-demograficznym. W pierwszym przypadku wyboru dokonujemy na podstawie jej zachowania i stylu życia. W drugim przypadku na podstawie uwarunkowań społecznych lub demograficznych, np. płci, wieku, stanu zamożności, posiadania, wykształcenia, regionu – miejsca zamieszkania, posiadania dzieci, itp… Jeśli chcielibyśmy szerzej rozpisać się na temat wskazanej grupy pierwszego przypadku, możemy zauważyć, iż jest to również grupa o szerokim spektrum zasięgu i zaliczyć do niej możemy interesujących (a nierzadko i niszowych) odbiorców reklam. Takim przykładem grup mogą być np. właściciele psów, użytkownicy ipod’ów, kobiety w ciąży, grupy religijne czy motocyklowe, itp..

KONCEPT

Koncept to pojęcie wzięte z łac. conceptus­ – ujęcie. To nic innego jak oryginalny pomysł, który podporządkowuje sobie cały projekt lub jego fragment. Głównym jego zadaniem jest wprowadzić w osłupienie, zadziwić, zaszokować odbiorcę. Aby ten cel, pomysł został osiągnięty, grafik posługuje się różnorodnym wachlarzem narzędzi graficznych, kontrastem, zestawieniem przeciwnych kategorii itp.. Pojęcie stosowane było w literaturze i poezji epoki baroku, która często posługiwała się pomysłowymi rozwiązaniami formalnymi i ideowymi.

WIZUALIZACJA

Wizualizacja w przypadku branży reklamowej, odbywa się najczęściej w środowisku komputerowym i graficznym. Jest to sposób, metoda odwzorowania abstrakcyjnej idei, pomysłu za pomocą dostępnych środków wizualnych (najczęściej animacji komputerowej, wizualizacji przestrzennej lub innych środków wyrazu) Zadaniem wizualizacji jest ukazanie klientowi fizycznego obrazu, komunikatu, który będzie miał bezpośrednie oparcie w rzeczywistości. Umożliwia np. ukazanie jak będzie się prezentować reklama zewnętrzna, którą klient zamierza postawić w konkretnym miejscu w mieście gdy jeszcze realizacja jest w fazie planów.

BRIEF

Brief to dokument podstawowej, oficjalnej formy komunikacji pomiędzy firmą a agencją zewnętrzną czyli np. naszą. Zwykle od niego powinien rozpocząć się kontakt, jeśli klienta zamierza zlecić nam jakieś prace projektowe czy wykonawcze. Brief odgrywa bardzo istotną rolę w projektach marketingowych. Na etapie przygotowań do kampanii reklamowej, jest odpowiednim dokumentem, gdzie klient może zapisać podstawowe informację na temat swojej firmy, swoją sytuację, oczekiwania i cele, które chce osiągnąć. Dzięki niem klient może zostać dobrze zrozumiany przez kreatywną agencję co zapewnia lepsze rezultaty. Generalnie ujmując, jest to zwięzły i konkretny opis zadania, które klient zamierza nam zlecić. Dzięki niemu, agencja, który na co dzień może nie być obeznana z tą własnie specyfiką produktu lub rynku, jest w stanie poznać zakres i aspekty projektu. Powinien zwierać: cel briefu, powód jego powstania, jakie wyniki chcemy osiągnąć poprzez zlecane, celowe działania. Jak działania będą mierzone (wzrost sprzedaży, zwiększenie znajomości marki), opis grupy docelowej), przewodnie hasło reklamowe marki, otoczenie rynkowe (konkurenci, sytuacja na rynku), krótki opis produktu i korzyści z nim związane, cechy szczególne, obszar zmian (stan obecny i co chcemy osiągnąć po realizacji działań), ograniczenia, wymagania, mocne i słabe strony, czas realizacji, planowany budżet oraz zasady akceptacji wykonania usług.

ZOBACZ OFERTĘ PRODUKTÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM

PRZEJDŹ DO SKLEPU